Podjetja se načeloma ukvarjajo s prodaj izdelkov in ponudbo storitev. Če gre za prodajo izdelkov, še posebej preko spleta, pa je treba pakete tudi poslati. Obiščite spletno stran podjetja Malaja, če tega ne marate delati sami ali pa na dan dobite toliko naročil, da jih ne morete sproti obdelati. Gre namreč za fulfillment center, ki namesto podjetja skladišči in pošilja pakete za stranke. Tako vam ni treba več skrbeti, da bodo paketi odposlani v določenem roku in lahko ta čas porabite za druge stvari, ki bodo pomagale pri rasti vašega podjetja.
Prednosti fulfillment centra
Glavna dejavnost, s katero se fulfullment center ukvarja je skladiščenje, pakiranje in pošiljanje različnih paketov strankam nekega podjetja. Podjetje lahko zaradi različnih razlogov to nalogo preda fulfillment centru, ki vse to stori namesto podjetja. To je lahko za podjetje velika prednost.
Za začetek ni treba najemati dodatnega prostora za shranjevanje produktov, ki jih podjetje prodaja. Poleg tega pa se močno prihrani na času, če nekdo drug, namesto delavcev v podjetju, pakira izdelke za stranke. Ta čas se lahko tako porabi za druge dejavnosti. Prednost pošiljanja paketov preko fulfillment centra je tudi celotna administracija. Fulfillment center prejme navodila, kako zapakirati produkte in kam jih poslati. Tudi če pride do primera, ko stranka ne prevzame paketa, se paket vrne v fulfillment center, od koder se obvesti podjetje. Potem se stvar rešuje naprej in ni nepotrebnih zapletov s pošto.
Načeloma je pošiljanje s pomočjo fulfillment centra nekoliko cenejše za podjetje. Ni treba namreč dodatno plačevati za dostavne službe. Podjetje tudi nima nobenega stika z dogovarjanjem z dostavljavci, saj za vso komunikacijo poskrbijo v fulfillment centru. Kakršnakoli vprašanja se pojavijo ali pa če se pojavijo spremembe, za to po navodilih podjetja stori fulfillment center. O celotnem postopku se redno obvešča podjetje, da ste vedno na tekočem, kaj se dogaja z vašimi produkti in strankami.