Kdo so influencerji?

influencerji

Medijski svet in svet moderne tehnologije sprejemanja življenja je v zadnjih letih močno vplivala na
družbo. Z močnim vplivom na družbo so influencerji z svojo podobo spreminjali navade ljudi in jim
skozi kamero predstavljali drugačen pogled na svet. Kdo so influencerji in kaj je njihova glavna naloga
pa je odvisno od vsakega posameznika. Nekateri na družbo vplivajo skozi predstavljanjem
raznovrstnih izdelkov, ki jih najdemo v trgovinah spet drugi nam dajejo nasvete in pripravo na
življenje in življenjske dogodke. Nekdaj so ljudje za nasvet brali strokovne članke iskali pomoč na
spletu danes pa skozi video vsebine najdejo različne odgovore, ki jih med nas delijo influencerji.

Marsikomu je današnje delo medijskih oseb zelo napačno a nikakor ni pogoj, da moramo kot družba
slediti influencerjem in podobnim strokovnjakom, ki se nam skozi video vsebine predstavljajo. Veliko
uporabnikov influenserjem sledijo ravno zardi dobrih popustov, ki jih influencerji nudijo skozi
predstavitev izdelkov. influensersvo je na trgu približno petnajst let kjer so v začetku večja podjetja le
to skušala skozi pomembne osebe svojo reklamo predstaviti drugače in pametneje. In skozi
drugačnost je reklama v zadnjih letih skozi video vsebino močno poskočila in podjetnikom doprinesla
odlične rezultate. Kot vsaka reklama se je le ta skozi leta malo umirila vendar še vedno doprinaša
dobre rezultate. Podjetja različno plačujejo svoje influencerje. Nekateri jim ponudijo dobrine spet
drugi za svoje storitve zahtevajo plačilo. influencerji, ki so bil na trgu pravočasno danes pravzaprav
živijo od tega. Pravzaprav v tujini za svet digitalnega marketinga obstajajo šole, kjer ne boste verjeli je
vsako leto več vpisa in zanimanja. Kot najbogatejše influencerje štejejo nogometnega zvezdnika
Cristiana Ronalda, ki ima neverjetnih 360 milijonov sledilcev. Njegova objava zvezniku doprinese
nekaj več kot povprečno mesečno plačo v Sloveniji. Poklic influencerja vsekakor ni lahek in
predstavlja veliko odrekanja in posega v naš osebni prostor. influencerji in ostali video ustvarjalci
morajo tak način življenja preprosto imeti radi.